úterý 20. prosince 2016

21. Frmol posledních dnů

byl a pořád ještě je docela výživný. Vánoce před dveřma, doma binec a nenapečeno, ale hlavně, že máme pohodičku. Háček z ruky pomalu nepouštím, chci splnit všechno, co jsem v nějakém záchvatu naslibovala 🙂.

Za sebou už máme i poslední "trh" na akci "Vánoce ve škole" . Bylo to moc fajn, přišla spousta známých, děti si užily hlavně ve tvořivých dílničkách, kde se pilně kreslilo, lilo se olovo, zdobily se perníčky a šišky, no a další prima věc byl vánoční fotokoutek, kde se každý mohl nechat vyfotit třeba s vánoční čepičkou, či sobíma parůžkama.
V obchůdku byla na prodej spousta vánočních výrobků (nejen) našich školáků a nutno říct, že všechny dekorace byly moc povedené. Neodolala jsem a koupila si super vánoční stromeček z plsti, zdobený korálky - kromě toho, že je opravdu moc povedený, tak na něm pracovala i naše nejstarší ratolest 😉.
Já jsem se zúčastnila se svýma háčkovanýma potvůrkama. Doma musela opět proběhnout "generálka" a přehlídka hotových věcí.

A teď už dost žvanění, fotky ukážou víc:
(ze školy bohužel fotky nemám)







 Sovičky to vyhrály u dětí na celé čáře 😋

 Myší záložka to zase vyhrála u učitelského sboru😉



A jelikož jsem s sebou měla jen jeden exemplář, slíbila jsem umotat pár dalších na objednávku. Bylo to náročné, ale je hotovo a většina myšek už šla do světa 🙂 .

Pro dnešek to myslím stačí, však já se zase brzo ozvu. 
Ahoj. ZUZU

2 komentáře: