sobota 7. ledna 2017

25. Tři Králové

Všude startují tradiční Tříkrálové sbírky. Ani u nás to není jinak a naše nejstarší se už těší na koledování pro Charitu. A venku je zima, že by i lední medvěd dostal rýmu (jak s oblibou říkával můj bývalý kolega z práce) :-D . Tak doufám, že nám děti nenastydnou a koledu si užijí.

Včera jsem se "hecla" a upekla naši oblíbenou "mámovku" , zapekla do ní jednu minci pro štěstí (pak poslouchala hádání se našich ratolestí o to, kdo ji dostane) a pro radost ji trochu ozdobila 🙂.






Hned první den v novém roce na mě čekalo velké a moc milé překvapení. Vyhrála jsem v novoroční Giveaway, kterou vyhlásila Katka (vevka.blogspot.cz) na svém blogu. A behem týdne mi dorazil balíček a v něm krásný teploučký nákrčník, který v tomhle mrazivém počasí určitě užiju.



No a protože ani háček nezahálel, konečně jsem dodělala dvě slíbené kočičí záložky pro paní učitelku naší Markétky. Předány už jsou a snad se i líbily 🙂

Tuhle knížku moc doporučuju ke čtení hlavně v období, kdy je člověku kapku ouvej. Kdo ji četl, řechtal se od začátku do konce! (doporučuju nečíst v tramvaji, či na jiném veřejném místě,neboť hrozí, že budete vypadat jako cvok 😂 )

A ode mě je to dneska vše. Hezký mrazivý víkend přeje 

ZUZU

2 komentáře:

  1. Krásný dárek jsi dostala Zuzanko ted se opravdu hodí ❤ a háček ti kmitá moc hezky :o)

    OdpovědětVymazat