sobota 11. února 2017

29. Taky míváte....

.... rozděláno více věcí / projektů najednou??? Jsem v tom přímo přeborník 😌.

Rozdělaný košíček pro kamarádku

Jedna slíbená čepice s bambulou

Pomalu finišuju s objednanou mimi dekou

Že by povláček na polštářek??? 

Ale také jsem už pár věcí dodělala. 



Méďové

(pomalu to začíná být kapku nuda. Co lidi na těch medvídkách mají???😜)

A zase méďové.... (never ending story)

Sovičky jsou tady ještě v "rozloženém" stavu, ale ve skutečnosti už jsou dodělány a odletěly do nového (přechodného) domova 😉

Před pár dny v těch nádherných přívalech sněhu jsme si užili i kapku zimních radovánek.

Jak nejlépe odklidit sníh z terasy??? No přece postavit Huhuláka!
Booth se raději klidil z cesty, aby náhodou nebyl Huhulákovi přidán jako dekorace 😃.

A jako správné "zmrzliny" jsme se pak rozmražovali u krbu.... Pohodaaaaaaaaa. 

No a protože je v plném proudu plesová sezóna, vydali jsme se i my krapetek rozhýbat faldíčky a protáhnout nožičky. Babička nám přišla pohlídat ratolesti a my se mohli hodit do gala...
Raději bez komentáře 😉

Ples pořádala naše ZŠ a povedl se naprosto dokonale. Skvělá kapela, výborná večeře, bohatá tombola, prima kamarádi a čisté záchody 😄 - co víc si může člověk přát! 

Ahoj. ZUZU










3 komentáře:

  1. Zuzanko to tedy koukám :o))) já občas mám rozdělané dvě věci ale to se stává málokdy :o))) mě se pak k tomu špatně vrací..musím vše dotáhnout na jeden zátah :o))) moc Vám to slůušelo a je fajn že ples se vydařil♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Martinko, však já se vždycky taky musím donutit. Z těch rozdělaných věcí jsem už během neděle dvě dodělala - polštář a košík. A ty zbývající dodělám co nejdřív už proto, že jsem to slíbila :-D .Tak háčku zdar, děkuju Vám za to, že občas nakouknete a přeju Vám prima večer. Zuzu

      Vymazat
    2. ♥ já také děkuju za zpětnou vazbu ...krásný zbytek dne přeju

      Vymazat