čtvrtek 29. června 2017

42. Horko

... mi leze (nejen) na mozek a nějak nemám do ničeho chuť. Venku se včera a dneska vedrem skoro roztékala asfaltka, ale já mám náladu na bodu mrazu. Že by opožděná jarní únava?

Maki už minulý týden úspěšně ukončila šestý ročník ZŠ a má o týden delší prázdniny - juchů a jupí (její výrazy), ať žije rekonstrukce na druhém stupni!!! Matýsek donese své první vysvědčení teprve zítra, ale nějak to zatím neprožívá.

Zítra a v sobotu nás čekají oslavy narozenin. Nedá se říct, že bych se těšila. Jsem unavená, ale vím, že zbytek rodiny se nemůže dočkat, tož jim to přece nebudu kazit. Jen si tiše říkám.... "už, ať je neděle..." :-D

Uháčkovala jsem několik nových věcí, ale protože ještě nedošlo ke předání, nechci je zatím ukazovat. Namísto toho vkládám fotky oblíbenců mých drahých zlobišáků 😉

 Bonifác od Markétky

 Psisko od Matyho

Lali od Janinky

A ano, naštvaní ptáci s prasátky - díky praku a dřevěným kostkám je to velmi oblíbená hra hlavně od Matyho a Jáji 😋

Mno, a já se teď loučím. Mám rozkoukanou detektivku 👮. 
Ahoj, ZUZU.


Žádné komentáře:

Okomentovat