čtvrtek 7. září 2017

46. Zas jedna ...

.... bloncka v růžovém :-) . Ne, že bych si stěžovala, ale už dloooouho jsem nedělala nějakou brunetku a myslím, že ani zrzka by nebyla k zahození 😋!


Pokusila jsem se o žirafku a kamaráda hafánka.






A protože medvědů není nikdy dost....





Dětičkám začala škola a já jsem neskonale šťastná. Opravdu se nestydím to přiznat. Dokonce i naše Jája šla poprvé do školky (ale protože si ji chci ještě chvilku užít, tak bude chodit maximálně tak 2x týdně) a docela se jí tam líbilo. Žádné slzičky se nekonaly a tiše doufám, že se v budoucnu ani konat nebudou.

Když jsem tak na třídních schůzkách poslouchala, na co všechno se mohou děcka těšit (školní i školkové), mám z toho radost. Škola nechala postavit novou krásnou tělocvičnu s komplet zázemím, nový ateliér, Matýskovi zítra začíná plavání,odpoledne má hasiče, ve školce se zase na příští úterý chystá vánoční focení, no a Maki už má za sebou první dvouhodinovku výtvarky v ZUŠ a naplánované hodiny flétny, komorky a sboru. Snad si najdou čas i na nějaké to učení 😀.

A teď už se loučím a přeju hezký večer.
ZUZU


2 komentáře:

  1. Zuzánko, ty jsi neskutečná a nejkrásnější je ta nejspodnější živá panenka... ale i ta první není k zahození. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Ali,ta živá je ale poněkud ukecaná :-D . Měj se hezky! Z.

    OdpovědětVymazat