čtvrtek 25. ledna 2018

57. Poslední dva měsíce

jsem to tady na blogu drobátko flákala. Háčkovala i fotila jsem pilně, jen jsem se už nedokázala dokopat k tomu, abych vše stáhla do PC.
Konečně jsem se hecla, tak se teď pochlubím několika fotkama. ☺

Před vánocema jsem dělala několik chameleonků. Prý měli pod stromečkem úspěch - mám z toho velkou radost!



Jako dárek od Ježíška skončil i mimoň.


Začátkem ledna si Matěj donesl ze školy na víkend třídního maskota Chňapíka. To bylo radosti! Hráli si s ním všichni tři a kupodivu se ani nehádali. Chudáka Chňapíka převlíkali do pyžama a čistili mu zuby. Vlastně zub ☺


Makina oslavila své 13. narozeniny! To to utíká..... 😋






Na Pinterestu jsem objevila obrázek srandovního zajdy, tak jsem neodolala a už je na světě.





No a na přání vzniklo chrastítko ovečky. Kamarádka koza je zatím v procesu 😀.






A jelikož se blíží velikonoce, začínám zakládat drůbežárnu a salaš. Fotky zatím nemám, tvořím polotovary kuřátek. Prostě bude sranda ☺.

Ahoj zase příště.
ZUZU







Žádné komentáře:

Okomentovat