úterý 17. července 2018

64. Volno?

Ale kdeže.... Makáme jak diví - teda hlavně Honza. Zrovna dneska hned ráno jsme shodili jednu lísku, která nám na zahradě překážela víc, než nám bylo milo. A taky háčkuju jak vzteklá - za každou objednávku mám radost, snažím se opravit stůl, který budeme mít na terase a Honza věnuje každou volnou chvilku prvnímu patru, ať tam můžem konečně udělat podlahy..... No a děti nám občas pomáhají, občas nás rozčilují a občas se mezi sebou zmydlí. A taky se těší na tábor - tak to má být.

A teď už fotky.
Navštívili jsme Muzeum Hlučínska - výstavu Igráčků. Děcka nadšené, já taky. Dozvěděla jsem se, že vůbec první Igráček je jen o čtyři roky starší než já 😉. Kombinace Hello Kitty a Igráčka mě moc nenadchla, tu růžovou kýčovitou kočku fakt nemusím. Ale pobavila nás kolekce Crazy Igráčků a Jáju moc lákal hrad a domeček. Matěj zatoužil po formuli, protože ale už nebyla na skladě, spokojil se s Igráčkem Fandou. Vyzkoušeli jsme si i dvě herní zóny - skvěle vymyšleno - děti se zabaví a rodiče si v klidu přečtou vše, co je zajímá o historii a výrobě těchto českých hraček. 😏



Originálního IGRÁČKA z dílny Miroslava Svobody mohou návštěvníci vidět jako hraničáře, vojáka 4. hraničářského pluku, který v Hlučíně sídlil, a císaře Viléma. Oba mají k městu úzký vztah. Hlučín byl v letech 1742–1920 součástí německého státu. Postava císaře Viléma tedy symbolizuje německou minulost města. Sám císař dokonce Hlučínsko třikrát navštívil. Oproti tomu hraničář připomíná prvorepublikovou éru, kdy v okolí města vznikal mohutný systém železobetonových fortifikací. Jednalo se o vůbec první opevňovanou oblast v rámci meziválečného Československa.


Motám, šmodrchám a sešívám... Stále mě to ještě baví.




Háčkovaná zvířátka na chvilku ustoupila do pozadí a v popředí mého zájmu jsou teď relaxační haky míčky. Jsou bezva na házení, nebo takové "žmoulání" v ruce. Bezva antistress 😃. Navíc jsou krásně barevné, tak se na ně i hezky kouká...  Jo a plním je original rýží Basmati - samozřejmě v syrovém stavu 😄. 



Renovace stolu z boudy budky....

Před


Během

... a na "po" si ještě chvilku počkám, neb venku mi počasí nepřeje. 

Lehce vytuněná lodička - tak to dopadá, když si maminka jedno dopoledne hraje 😊

No, pro dnešek to už stačí, žehlička a hromada prádla na mě čeká (fuj). Tak ahoj příště!
ZUZU




Žádné komentáře:

Okomentovat