středa 21. srpna 2019

95. A už roste!!!

Co že to roste? No přece tráva! Cesta k našemu novému trávníku byla dlouhá a trnitá, ale dobrá věc se podařila a po roce a půl koukání na měsiční krajinu či bahenní lázně (záleželo na počasí :-D ) už se můžeme kochat pohledem na krásně zelenou plochu!!! Zahradník měl snahu, jeho kluci si krásně upravili terén, vylovili většinu velkých šutrů, krásně vše uhrabali, oseli, udusali - prostě udělali vše, jak má být. A my ještě ten den večer odjeli vesele na pětidenní dovolenou. To byl čtvrtek. V neděli mi na mobil přišla zpráva od našeho souseda, že u nás byl super slejvák. Tak fajn. Tiše jsme doufali, že vše doma přežilo bez úhony. A taky že ano... teda kromě našeho čerstvě vysetého trávníku..... Po příjezdu v úterý dopoledne jsme jen smutně obhlédli situaci (veškerá semínka byla spláchnuta málem až k sousedům - máme pozemek z kopečka)  a usoudili, že zahradníka už otravovat nebudeme a vzali jsme to do vlastních rukou. Takže jedno odpoledne hrabání (bez puchýřů na pravé ruce se to neobešlo 😉), setí, dusání a pak každý večer poctivé zalévání... A snaha se vyplatila! Neuplynul ještě ani měsíc a už jsem musela 3x sekat :-D . Nikdy jsem si nemyslela, že budu mít z trávníku takovou obří radost! A mám. Hotové vánoce 😊!
Však kuk na fotky:






Chybičky se samozřejmě najdou, ale na jejich odstranění se intenzivně pracuje :-D



A pro připomenutí... Takhle to u nás vypadalo:






Jsem fakt ráda, že tuhle fázi máme za sebou 😖.

ZUZU

Žádné komentáře:

Okomentovat