středa 8. ledna 2020

98. Stále funguju...

.... ač to tady tedy tak nevypadá. Ono je totiž stále co dělat, a když není co dělat, tak vlastně je co dělat, jenom se mi nechce. (ta věta vypadá kapku zmateně, ale jistě víte, co tím chtěl básník říct... 😊).

Ale na Instagramu mě můžete vidět častěji. Teda ne mě osobně, ale moji tvorbu. Nebo nově i tvorbu naší nejstarší - tady! V pondělí a úterý dělala talentové zkoušky na SUŠ, a jelikož v pondělí uspěla a dostala se do "druhého kola" (psaní všeobecného testu), tak jsem strašně pyšná matka! A i kdyby se na tu školu nedostala, už teď víme, že nějaký ten talent v ní přece jen dříme 😃,a to potěší! Maki je každopádně spokojená, což je pro mě nejdůležitější!

Tož já se zkusím s tím blogováním polepšit. A možná se hecnu a zkusím tu časem plácnout i návod na nějakého mého medvídka - docela ráda bych si vyzkoušela nějaký ten návod vytvořit. Ono to sice vypadá jednoduše, ale zase tak lehké to asi nebude. Tak uvidím, zda to nějak vykoumám. 😉

Dneska se už tedy loučím a jdu kuchtit večeři.
Ahoj všichni!
ZUZU


Žádné komentáře:

Okomentovat