sobota 19. listopadu 2016

17. Poslední týden ....

jsem měla fakt napilno. Vánoční trh u nás v Obecním domě bude už příští sobotu, a proto háčky neměly moc klidu a já taky ne :-) .
 paní Zaječice

a zas jeden Medvěd 

a druhý Meďáček

kamarádi



košíků není nikdy dost...

ozdoby s rolničkou i bez



Návody normálně fakt nemusím - moc jim většinou nerozumím, ale návod na tyhle super vánoční hvězdičky jsem našla na blogu u skvělé Bandorky a nemůžu si jej vynachválit. Hvězdička jednoduchá, lehoučká a kolik parády a radosti nadělá! Tímto Bandorce moc děkuju!

čekání na zabalení :-)

na "pracovním stole" si prostě nedokážu udržet pořádek :-(

Maki a Maty se dneska ráno rozhodli intenzivně přivolávat sníh a výroba papírových vloček k tomu asi patří. Docela se jim povedly, ozdobíme pokojíček....
 
No, týden to byl opravdu výživný. Jsem ráda, že jsem kromě práce zvládla i slavnostní předávání slabikářů našim prvňáčkům. Náš Matěj si "Den slabikáře" moc užil a my rodiče taky - vystoupení dětí bylo hezkým oživením. Teď jen doufám, že se z Matyho stane stejně nadšený čtenář jako je Maki. :-)

A to už bude pro dnešek vše. Ahoj.
Zuzu

Žádné komentáře:

Okomentovat