úterý 29. listopadu 2016

18. Vánoční trhy

u nás v Obecním domě jsou za námi. Bylo to krásné, bylo to náročné, bylo to poučné, bylo to adrenalinové, prostě to bylo super!!!! Jsem nadšená a šťastná, protože se ukázalo, že přece jenom umím něco, co se lidem líbí. Vidět třeba chlapečka odnášejícího si s radostným výrazem nového méďu.... aaach, fakt to potěší! Ta rozzářená očička jsou nejlepší odměna. Je to skvělý pocit! Všem, kdo mi pomáhal moc děkuju - Maki, Andrejko, Sašo, Honzo byli jste skvělí! :-)

A teď už jen pár fotek. Byla jsem tak v jednom kole, že jich opravdu moc není.... 😊

Domácí generálka byla potřeba

Odpoledne už začínalo být na stole prázdno 😌

Když nápor polevil, koukla jsem i k sousedům


Berušky a broučci neunikly - musela jsem je mít. Tolik krásných věcí..... a velmi milá paní prodávající!

Rozsvícení obecního vánočního stromu bylo úspěšné. Je krásný a hlavně živý - ne jako v Ostravě na Masarykáči (jejich umělou "nádheru" prostě nemůžu vydýchat a pravděpodobně nejsem sama...).

Ahoj příště. ZUZU





Žádné komentáře:

Okomentovat