čtvrtek 9. března 2017

31. Jedu na velikonoční vlně

... v posledních pár týdnech jsem se vrhla na intenzivní přivolávání jara. To, že neumytá okna přímo řvou o hadr a vodu, jsem zatím docela ignorovala. Očista oken rozhodně nepatří mezi mé oblíbené disciplíny. (ale v nejbližší době se hecnu a statečně se s nima poperu). Raději jsem se byla porýpat venku v hlíně - odkryla jsem růže, vyškubala trochu toho plevele a nakypřila půdu okolo. Nůžkama na stromky jsem zaútočila i na skalník, ostružinomalinu a broskvoň. Zatím nic nezačlo pučet, tak to šlo.

No a v háčkování jsem si pohrála s recyklací obalů z kindervajec. Pipinky mě moc bavily a většina je už fuč. Udělaly radost mamkám, babičkám a kamarádkám. Kdyby nedošly obaly, asi bych pokračovala doteď. 😉 Krásně se dají zužitkovat zbytky bavlněných přízí a člověk nemusí zůstat jen u výroby kuřátek, ale dají se udělat i hlavičky oveček, zajíčků či jiných oblíbených zvířat (taková opice by mohla být taky fajn, tu zkusím někdy příště 😜).



Velkou radost mi udělala Ajka Bublinka ( http://ajkabublinka.blogspot.cz/ ), od níž jsem dostala úžasný dárek k narozeninám. Když jsem vybalila nádhernou Andělku, po které jsem už delší dobu toužila, byla jsem nadšená. Teď už mi pár týdnů visí nad postelí a dává na mě pozor 🙂 .

"Ali, moc Ti děkuju!"

Aby se mi čirou náhodou nestýskalo po medvědech, tak jsem slíbila umotat jednoho Teddyho. Vlastně dva - ale jeden je zatím stále ve stavu rozpracovanosti 🙂 . 

Teddýsek poputuje už zítra ke svému novému kamarádovi - Kubovi. Kuba má v neděli narozeniny. 
"Všechno nejlepší!!!"

A slibovala jsem nějaké ty zajíčky, tak tady jsou:

Mini medvěd se chtěl taky vyblejsknout se zajochama 😃


A zas ještě pipinky a ptáci klováci...

No a na blogu u Vendulky Maderské ( http://www.vendulkam.com/ ) jsem viděla fotku úžasné ovečky s bomba přitroublým výrazem, tak jsem se pokusila o podobnou verzi a vyšel mi nejspíš potomek ovce a ovčáckého psa 😋 . Mi se ale líbí a myslím, že mu nový domov najdu docela brzo. Zatím je volný.

 Hafbé (docela fajn jméno, ne?)
 
Myslím, že to dneska už stačí. Na mě čeká ještě druhý Teddy. Tak ahoj zase za pár dnů 🙂.

ZUZU




Žádné komentáře:

Okomentovat