čtvrtek 30. března 2017

33. Počítání....


... oveček 🙂. Teda ne, že bych neuměla usnout. Spíš naopak - padnu a nevím o světě ☺. Ale, když se blíží ty velikonoce, vyrojilo se pár objednávek na tyhle bééékalky...
sehnat bílou přízi na jejich "kožíšky" byla fuška. (tímto děkuju kamarádce z mé oblíbené galanterky 😀!)

Ovečkám dělala společnost rodinka zajíců, pár medvědů, kuřátka, ptáci jarabáci a jeden melírovaný kocurek. Všechna tato zvířátka už fičí do svých nových domovů...



Po skoro patnácti letech a třech stěhování se nám odporoučela naše lednička. No odporoučela, spíš začala mít nepříjemný vrtoch, že se vůbec nevypínala, tím pádem pořád namražovala a účet za elektřinu nechci raději vidět. Nebylo moc na co čekat (čekala jsem asi měsíc 😊), tak jsme se minulý týden zastavili v Datartu (jen se podívat) a domů jsme odcházeli s provětraným účtem a příslibem dovezení nové ledničky v neděli (taky jsem se divila, že se v nedělu na to nevybodnou 😉).
No a jak bylo slíbeno, tak se i stalo. A máme novou ledničku. Jen těch 15 let nám už asi nevydrží, jak nám s lehce pobaveným výrazem v očích potvrdili ti sympatičtí mladí muži, co nám ji doručili...


Ač to vypadá, že je Honzovi šílené horko, tak pouze zjišťoval, jestli nemůže zkusit "opravit" termostat (či čo...)
Já jsem se při tomto pohledu docela bavila 😄

Tak, ovce a jiná zvířata umotána, zabalena, předána a moje háčky se teď těší na novou výzvu. Pat a Mat to jistí.🙂 Ale tentokrát vyjímečně s návodem, který jsem koupila tady

Mějte se všichni hezky a zase za pár dnů AHOJ.

ZUZU

Žádné komentáře:

Okomentovat