čtvrtek 13. dubna 2017

35. Sousedovic..

... ginkgo vajíčkovník mě baví 👍
a našeho Bootha taky. I když ten momentálně kouká, co dostane do misky...

"Tož ženská nelelkuj a dej mi něco poživatelného!!!"

Háček nezahálel. Já trochu ano. Potřebuju dobít baterky, nebo pořídit ty od králička Duracella 😕

Modrá je nejen obloha, ale i medvěd.

Tady tak trochu barev Švédska
Teddy pana Beana mě pořád baví. 

Když je nálada na blbnutí, zapojí se i tatínek. Třeba při večerním převlíkání do pyžamka...


To ale fakt nejsou kraťasy...

Markétka jeden den cítila potřebu se výtvarně vyjádřit/vyřádit... A tak má Kvakoš novou společnici...
Ještěrka Terka
 
Kamarádka vzpomněla Kukyho... Tož KUKY se vrací i k nám. Aspoň na chvíli. 😁


Ladí k beruškám....
 
A aby toho tady dneska nebylo málo, tak jsem ještě dokončila jednoho hezky vypaseného zajdu. Snad se bude líbit.







No a nyní již konec lenošení u ntb a fofrem do kuchyně. Špinavé nádobí už na mě přímo řve. Tiše doufám, že se najde aspoň jeden dobrovolník (občas nevolník) na utírání.

Ahoj a příště ukážu rozpracovaného Mata. 

ZUZU




Žádné komentáře:

Okomentovat