pátek 5. května 2017

37. Zábava nekončí

Letošní aprílové počasí nás dostalo. Jája si pořídila zánět spojivek - kapání do očí u nás připomíná vraždění neviňátek. Už se tím "bavíme" něco málo přes týden a k mé nemalé radosti je zánět na ústupu. Teď už jen doufám a modlím se, aby se nevrátil a celý ten cirkus nezačal nanovo 😄

Honza se staršíma ratolestma se zatím drží - nějakou tu rýmu už nepočítám. No a já jsem si pořídila do krku streptokoka. Asi aby v tom Jája nebyla sama. Takže s antibiotikama - asi po deseti letech - a dobrou radou, že mám odpočívat a nechat se obsluhovat - ha, jako vtip je to moc dobré 😂 - , se snažím normálně fungovat. Jde to. Pomalu ale jistě. Takže si vlastně nemám na co stěžovat. Krk přestal bolet, zažívání funguje normálně a to, že mám zalehlé pravé ucho a kapku nedoslýchám je už maličkost. To se časem utřepe 😌 Hlavně, že ruce slouží...

Medvědice Fialka 
(vyrobena v rámci výměnného obchodu)

Před pár dny jsem konečně dodělala tyhle kluky plešaté. Musím přiznat, že to byla docela fuška. Ale dílo se docela zdařilo.



Bezva holky - pomůžou,  poradí a je s nima sranda. Mám je moc ráda.
(a naša Jájina se prostě vetře všude 😜)




Potřebovala jsem si vyčistit hlavu, a tak vznikla paní Liška. 



polotovary mini soviček - na dodělávky se už těším 😃


A z téhle "kuželky" se pomalu klube panenka pro jednu malou princeznu

Před náma je druhý prodloužení víkend. Má být sice deštivo, ale i tak se těším. Nejvíc na to, že se budu moct o kapku déle povalovat v pyžamu a koukat se zlobišákama na pohádky 😉 . 

 
Tož všem přeju hezké dny! Ať už s gumákama na nohách, či slunečníma brýlema na nose. Prostě si užívejme toho pravého aprílového počasí 😎 .

ZUZU







Žádné komentáře:

Okomentovat