pátek 23. února 2018

59. Únor

Zatímco se naše ratolesti radují ze sněhu, tak já intenzivně přivolávám jaro. 😉

Olaf 

Salaš a drůbežárna 😁

Od kuřat a ovcí zpátky k medvědům - méďa Brauník

Konečně jsem se dokopala k tomu, abych ostříhala Jáju. Kupodivu byla nadšená a při stříhání se ani neošívala - to se u Makiny a Matyho stát nemůže 😋. 
Před
a po ☺ (sluší jí to, že....)

Ani nám se v minulých dnech nevyhnul strašák nachlazení. Jája začala, pak se přidala moje maličkost, Makina a tatínek - ten chrchlá do dnešního dne. Jen Maty se zatím statečně drží.

Janinku to tak sebralo, že vytuhla pod stolem jako Alík. Opravdu jsem ji tam chrnět nenechala - v postýlce pak chrupkala další dvě a půl hodinky....

Za pár dnů bude mít Matěj narozky. Jedno z nejkrásnějších přání mu však přišlo už včera a vzhledem k tomu, že je to přání s Hurvínkem, tak radost byla obrovská. Hurvajs u nás patří do rodiny. Takže, babi Oli, díky moc za to nejhezčí přání na světě!!! 😀 Maty posílá  💋!

To je zatím od nás vše. Loučím se a přeju všem pěkné mrazivé dny 😉.

Ahoj. ZUZU







2 komentáře:

  1. Zuzanko tedy to smekám...taková záplava nádherných kuřátek a oveček :o) Ta chřipka letos byla strašná...padalo to jako šišky...mě se naštěstí vyhnula a jen se o mě otřela viroza...měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat