čtvrtek 29. března 2018

60. Velikonoce na krku...

Svátky jara jsou tu. To jaro beru, tyhle svátky moc ne. Ač jsou Velikonoce největším křesťanským svátkem v roce, tak já je v oblibě fakt nemám. Ale jakous takous výzdobu zvládám, už kvůli dětem - hrozně je to baví. A tak na strom venku pověsíme nějaká ta vyfouknutá a pomalovaná vajíčka, u dveří drží hlídku mírně schizoidní zajíc (stačilo vyměnit hlavu podzimníčkovi 😉) , v sobotu budu péct tradiční plecovníky (chleby se zapečeným uzeným a klobáskami) a dětičky nabarví vajíčka pro koledníky.... prostě klasika.

Háčkování jsem drobátko zanedbávala, protože bylo pořád co dělat a večer jsem totálně utahaná odpadávala na gauči už při "sledování" filmu (s Honzou poslední dobou ujíždíme na Marvellovkách 😁) . Většinou jsem viděla tak prvních deset minut. 

Ale něco málo jsem přece jen umotala. Pár kytek jako zapichovátka, nějaké ty mini zajíčky, kuřátka, ovečky a chobotničky. Většina z toho se prodala minulý týden na Velikonočním trhu pořádaném šikovnými Zahrádkáři 😃. Fotky všeho bohužel nemám, nestíhala jsem.

Tak aspoň něco málo:
Strážce dveří
Jájinčina slepička ze školky
Markétčin divnopták 😋
Pár vajíček - ta mě hodně baví
 
Rozpracovaná deka pro mimčo (dárek pro malého Honzíka) 😚
Jája se svým výtvorem
 
V rámci narozeninové oslavy našeho Matěje proběhlo filmové představení "Hurvínek a kouzelné muzeum"..... A bez vstupenky se do "kina" nikdo samosebou nedostal... (pan uvaděč měl oči všude)


Popcorn a sladkosti nesměly chybět

Projektor se pomalu zahříval, už stačilo jen zhasnout 😉
 
Baniši byli spokojení, vysmátí a rozjaření. A ačkoli měl tehle Hurvínek docela mizerné kritiky, tak se jim moc líbil, což je, myslím, důležitější.
 
Tak to je prozatím ode mě dneska vše. Mějte se hezky!
Ahoj. ZUZU
 
 Broučci připraveni ke startu...







Žádné komentáře:

Okomentovat